Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM YÖNETİMİNDE DEĞERLENDİRME SÜRECİ

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 1, 361 - 383, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000426

Öz

Bir örgüt, etkililiğini düşürmemek için, etkililiğinin düzeyini sürekli görmek zorundadır. Örgütte etkililiğin düzeyini saptamak, değerlendirme sistemi ile olanaklıdır i Etkililiğini sürekli izleme sorumluluğunu savsaklayan bir örgüt, etkililiğini nasd, ne zaman, neden yitirdiğinin farkına varamaz; kendini yok olmanın tehlikelerinden koruyamaz. Yok olmak istemeyen bir örgüt etkin çalışan bir değerlendirme sistemini kurmak, sürdürmek zorundadır (Başaran, 1985a, s. 131.).

Kaynakça

  • Âdem, Mahmut. “Eğitim Planlamasının Değerlendirilmesi”, Eğitim Yönetiminde Denetleme ve Değerlendirme Sempozyumu: 25-26 Nisan 1985. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınlan No: 147, 1985, ss. 21-35.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kasım Karakütük

H.hüseyin Aksoy Bu kişi benim

R. Cengiz Akçay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Karakütük, K., Aksoy, H., & Akçay, R. C. (2019). EĞİTİM YÖNETİMİNDE DEĞERLENDİRME SÜRECİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 361-383. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000426

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License