BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM ORTAMLARINDA DOĞRUDAN DOĞRUYA EDİNİLEN MAKSATLI YAŞANTILAR VE EPİSTEMOLOJİK TEMELİ

Yıl 2005, Sayı: 11, 371 - 382, 04.12.2010

Öz

Eğitimin amacı, bireylerde istendik davranış değişikliklerini
gerçekleştirmektir. Bu da öğrenme süreçlerini kapsar. Bu kapsamda, özel
yöntemler kullanılır. Yaparak-yaşayarak öğrenme modelinde, bilgiye
ulaşmak için doğrudan doğruya edinilen maksatlı yaşantılar büyük önem
taşır. Bu yaşantılar öğrenmeyi kolaylaştırarak, bilginin kalıcı ve kullanışlı
olmasını sağlar. Bu çalışmada, bilgi ve bilimsel bilgi açısından doğrudan
doğruya edinilen maksatlı yaşantılar, onun önemi ve epistemolojik temeli
açıklanmaya çalışılacaktır.

Yıl 2005, Sayı: 11, 371 - 382, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kemal Bakır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Bakır, K. (2010). EĞİTİM ORTAMLARINDA DOĞRUDAN DOĞRUYA EDİNİLEN MAKSATLI YAŞANTILAR VE EPİSTEMOLOJİK TEMELİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 371-382.