Eğitimin amacı, bireylerde istendik davranış değişikliklerini
gerçekleştirmektir. Bu da öğrenme süreçlerini kapsar. Bu kapsamda, özel
yöntemler kullanılır. Yaparak-yaşayarak öğrenme modelinde, bilgiye
ulaşmak için doğrudan doğruya edinilen maksatlı yaşantılar büyük önem
taşır. Bu yaşantılar öğrenmeyi kolaylaştırarak, bilginin kalıcı ve kullanışlı
olmasını sağlar. Bu çalışmada, bilgi ve bilimsel bilgi açısından doğrudan
doğruya edinilen maksatlı yaşantılar, onun önemi ve epistemolojik temeli
açıklanmaya çalışılacaktır.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Sayı: 11 |