BibTex RIS Kaynak Göster

ALT VEKTÖR UZAYI KAVRAMININ KAVRAMSAL ÖĞRENİLMESİ ÜZERİNE

Yıl 2005, Sayı: 11, 492 - 501, 04.12.2010

Öz

Matematik öğretiminde kavramsal öğrenme sön derece önemlidir.
Üniversiteye gelen öğrenciler ortaöğretimde başlayan işlemsel öğrenmeye
önem verme alışkanlıklarım lisans öğrenimlerinde de sürdürmektedirler. Bu
çalışmada, ilköğretim matematik öğretmenliği 2. sınıf öğrencilerinin alt
vektör uzayı kavramını kavramsal olarak Öğrenip öğrenemedikleri tespit
edilmeye çalışılmıştır. Bu çalışma sonucunda öğrencilerin alt vektör uzayı
kavramını işlemsel olarak öğrendikleri ve içselleştiremedikleri görülmüştür.
Alt vektör uzayı kavramını öğrencilerin niçin kavramsal öğrenemedikleri
üzerinde durularak, öğreticilere bir takım öneriler sunulmuştur.

Yıl 2005, Sayı: 11, 492 - 501, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tevfik İşleyen Bu kişi benim

Ahmet Işık Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA İşleyen, T., & Işık, A. (2010). ALT VEKTÖR UZAYI KAVRAMININ KAVRAMSAL ÖĞRENİLMESİ ÜZERİNE. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(11), 492-501.