BibTex RIS Kaynak Göster

YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE "OKUMA"

Yıl 2005, Sayı: 12, 208 - 218, 04.12.2010

Öz

Yabancı dilde okuma becerisi genellikle bireyin kendi kendine kazanabileceği
bir beceri olarak algılanagelmişiir. Bu yüzden geleneksel okuma, öğretmen merkezli
bir anlayışla yürütülmektedir. Bu anlayışta öğretmenden öğrenciye uzanan bir
etkileşim söz konusudur. Son yıllarda ruhbilim, edimbilim, göstergebilim gibi
alanların da katkısıyla okuma becerisinin okuyucu ile metin arasındaki etkileşimle
kazanılması gerektiği kanısı yaygınlaşmıştır. Bu makalede okuma edimi genel olarak
irdelenerek yabancı dil öğretiminde okumanın niteliğiyle ilgili sonuçlar
çıkarılmıştır.

Yıl 2005, Sayı: 12, 208 - 218, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Abdullah Er Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Er, A. (2010). YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE "OKUMA". Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 208-218.