BibTex RIS Kaynak Göster

SINIF İÇİ INFORMAL İLİŞKİLER DÜZENİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ

Yıl 2007, Sayı: 15, 1 - 17, 04.12.2010

Öz

Bu çalışmada amaç, yükseköğrenim düzeyinde sınıf atmosferi değişkenlerinin
öğrenci başarısı üzerindeki etkisini incelemektir. Bu çerçevesinde, aşağıdaki sorulara
cevaplar aranmıştır:
1- Öğrenci görüşlerine göre sınıf atmosferi değişkenlerinden hangileri öğrenci
haşarısı üzerinde daha etkilidir?
2- Sınıf atmosferi değişkenlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi bölüm veya
anabilim dalma göre farklılaşmakta mıdır?
3- Sınıf atmosferi değişkenlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi sınıf
düzeyine göre farklılaşmakta mıdır?
4- Sınıf atmosferi değişkenlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi cinsiyete
göre farklılaşmakta mıdır? Bu araştırma betimsel bir çalışma olup durum saptaması
yöntemiyle veriler toplanmıştır. Araştırmanın evrenini, A. Ü. K.K. Eğitim Fakültesi
oluşturmaktadır.

Yıl 2007, Sayı: 15, 1 - 17, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Adnan Küçükoğlu Bu kişi benim

Zekerya Akkuş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Küçükoğlu, A., & Akkuş, Z. (2010). SINIF İÇİ INFORMAL İLİŞKİLER DÜZENİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(15), 1-17.