Bu çalışmada amaç, yükseköğrenim düzeyinde sınıf atmosferi değişkenlerinin
öğrenci başarısı üzerindeki etkisini incelemektir. Bu çerçevesinde, aşağıdaki sorulara
cevaplar aranmıştır:
1- Öğrenci görüşlerine göre sınıf atmosferi değişkenlerinden hangileri öğrenci
haşarısı üzerinde daha etkilidir?
2- Sınıf atmosferi değişkenlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi bölüm veya
anabilim dalma göre farklılaşmakta mıdır?
3- Sınıf atmosferi değişkenlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi sınıf
düzeyine göre farklılaşmakta mıdır?
4- Sınıf atmosferi değişkenlerinin öğrenci başarısı üzerindeki etkisi cinsiyete
göre farklılaşmakta mıdır? Bu araştırma betimsel bir çalışma olup durum saptaması
yöntemiyle veriler toplanmıştır. Araştırmanın evrenini, A. Ü. K.K. Eğitim Fakültesi
oluşturmaktadır.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Sayı: 15 |