BibTex RIS Kaynak Göster

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Yıl 2007, Sayı: 16, 191 - 208, 04.12.2010

Öz

Okul öncesi öğretmenliği özel ilgi, ihtisas ve sevgi gerektiren bir meslektir.
Çocukların 0-6 yaş özellikleri dikkate alındığında bu mesleği seçen öğretmen
adaylarının mesleğe ilişkin görüşleri eğitim uygulamalarını etkileyecektir. Bu
çalışmada öğretmen adaylarının mesleğe ilişkin görüşleri farklı değişkenlere göre
incelenmiştir. Bu araştırmada okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin görüşleri
çerçevesinde, okul öncesi öğretmenliğinin mevcut sorunları tespit edilmeye
çalışılmıştır. Elde edilen bulgulara göre, öğrencilerin bölümlerine bakış ağlarının
genelde olumlu olduğu, fakültenin sunduğu olanakların yeterli olmadığı ve okul
uygulamalarında çeşitli problemler yaşadıkları, sınıf düzeyi, cinsiyet ve ailelerinin
ekonomik durumlarının öğrencilerin görüşlerini büyük ölçüde değiştirmediği tespit
edilmiştir.

Yıl 2007, Sayı: 16, 191 - 208, 04.12.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Meryem Çelik Bu kişi benim

Erdoğan Köse Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 4 Aralık 2010
Gönderilme Tarihi 4 Aralık 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Sayı: 16

Kaynak Göster

APA Çelik, M., & Köse, E. (2010). OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN MESLEĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(16), 191-208.