BibTex RIS Kaynak Göster

Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Üzerine Bir Örnek Olay

Yıl 2011, Cilt: 2 Sayı: 2 - Cilt: 2 Sayı: 2, 20 - 29, 01.12.2011

Öz

Bu çalışmada, Teknolojinin Matematik Eğitimine Entegrasyonu (TME) projesi kapsamında ilkokul 4.sınıf matematik dersi konu alanında Probleme Dayalı Öğrenme (PDÖ) Sürecine yönelik gerçekleştirilmiş bir örnek olay anlatılmıştır. Bu örnek olay, resimlerle desteklenerek, detaylı bir şekilde anlatılmış ve PDÖ’nün matematik öğretiminde nasıl ve ne şekilde kullanılabileceği örneklenmeye çalışılmıştır. PDÖ’nün Problemin Tanılanması, Eylem Planının Oluşturulması ve Problem Çözümünün Geliştirilmesi aşamaları gözetilerek işlenen ders bu başlıklar altında örnek olay olarak sunulmuştur

A Videocase in Mathematics Lesson Towards Problem Based Learning

Yıl 2011, Cilt: 2 Sayı: 2 - Cilt: 2 Sayı: 2, 20 - 29, 01.12.2011

Öz

In this article, a videocase, which was developed by Technology Integration Into Education (TME2) Project team in mathematics subject with fourth graders about the use of Problem Based Learning (PBL), is presented in detail by using text and pictures. Through this videocase it is aimed to exemplify the way technology can be used in mathematics instruction. The videocase is presented here by considering the stages of Problem Based Learning. Thus, the videocase is outlined under the stages of Defining Problem, Developing Action Plan, and Developing Problem Solution

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA83TM67AD
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Cumali Öksüz Bu kişi benim

Sanem Uça Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2011
Gönderilme Tarihi 1 Aralık 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 2 Sayı: 2 - Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Öksüz, C., & Uça, S. (2011). Matematik Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Üzerine Bir Örnek Olay. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2(2), 20-29.