BibTex RIS Cite

<b>Editorial

Year 2014, Volume: 4 Issue: 2, 0 - , 04.03.2015

Abstract

scholars to ensure that our journal is scanned and recognized internationally, and our intensive efforts continue towards our goals. In this respect, we would like to thank all of the members

<b>Editörden

Year 2014, Volume: 4 Issue: 2, 0 - , 04.03.2015

Abstract

Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisinin bu sayısında yayınlanan; matematikte ispat kavramına pedagojik bakış, matematik derslerinde akıllı tahta kullanımı, okul öncesi matematik eğitiminde teknolojiden yararlanma, uyum analizi yöntemiyle matematik başarısını etkileyen faktörlere ilişkin akademik çalışmaların eğitim bilimleri alanına katkıda bulunacağını umuyoruz. Dergimize yayın gönderen yazarlarımıza, makaleleri değerlendiren hakemlerimize ve tüm okurlarımıza teşekkürlerimizi sunar, çalışmalarınızda başarılar dileriz. Yeni sayıda buluşmak dileğiyle hoşça kalın

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Ramazan Gürbüz This is me

Publication Date March 4, 2015
Published in Issue Year 2014 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Gürbüz, R. (2015). Editörden. Adıyaman University Journal of Educational Sciences, 4(2).
AMA Gürbüz R. Editörden. AUJES. March 2015;4(2).
Chicago Gürbüz, Ramazan. “Editörden”. Adıyaman University Journal of Educational Sciences 4, no. 2 (March 2015).
EndNote Gürbüz R (March 1, 2015) Editörden. Adıyaman University Journal of Educational Sciences 4 2
IEEE R. Gürbüz, “Editörden”, AUJES, vol. 4, no. 2, 2015.
ISNAD Gürbüz, Ramazan. “Editörden”. Adıyaman University Journal of Educational Sciences 4/2 (March 2015).
JAMA Gürbüz R. Editörden. AUJES. 2015;4.
MLA Gürbüz, Ramazan. “Editörden”. Adıyaman University Journal of Educational Sciences, vol. 4, no. 2, 2015.
Vancouver Gürbüz R. Editörden. AUJES. 2015;4(2).

 Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License