Bu çalışma, Belek ve Kemer’i ziyaret eden turistlerin bulundukları destinasyonlara dair görüşlerini, geldikleri destinasyonlar ile ilgili bilgi kaynaklarını ve ziyaret sürelerini ortaya koymayı ve elde edilen bulguları destinasyon pazarlaması açısından değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda, destinasyon imajı ve markası gibi kavramlara da yer verilmiş; çalışma sonuçları, bu kavramlarla birlikte ele alınmıştır. İmaj için söylenen “sizin ne olduğunuz değil, başkalarının sizi nasıl gördüğüdür” ifadesinin gerçekliğini düşünerek Türkiye’deki destinasyonları ziyaret edenlerin geldikleri yerlere dair görüşlerinin öğrenilmesi, bu görüşlerin sağlıklı bir biçimde değerlendirilerek özellikle hem sektör profesyonelleri hem de merkez ve yerel yönetimlerin iş birliğiyle destinasyonun tutu durulması ve pazarlanması için gerekli çalışmalar için kullanılması, bü- tün bir ürün olan destinasyonun daha etkin pazarlanmasına olanak verebilecektir.
Belek Kemer Turizm Destinasyonu Destinasyon Yönetimi Destinasyon Pazarlaması
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Turizm (Diğer) |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Sayı: 1 |