Research Article
BibTex RIS Cite

BELEK VE KEMER’I ZIYARET EDEN YABANCI TURISTLERIN GÖRÜSLERI VE DESTINASYON PAZARLAMASI

Year 2011, Issue: 1, 37 - 60, 30.06.2011

Abstract

Bu çalışma, Belek ve Kemer’i ziyaret eden turistlerin bulundukları destinasyonlara dair görüşlerini, geldikleri destinasyonlar ile ilgili bilgi kaynaklarını ve ziyaret sürelerini ortaya koymayı ve elde edilen bulguları destinasyon pazarlaması açısından değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda, destinasyon imajı ve markası gibi kavramlara da yer verilmiş; çalışma sonuçları, bu kavramlarla birlikte ele alınmıştır. İmaj için söylenen “sizin ne olduğunuz değil, başkalarının sizi nasıl gördüğüdür” ifadesinin gerçekliğini düşünerek Türkiye’deki destinasyonları ziyaret edenlerin geldikleri yerlere dair görüşlerinin öğrenilmesi, bu görüşlerin sağlıklı bir biçimde değerlendirilerek özellikle hem sektör profesyonelleri hem de merkez ve yerel yönetimlerin iş birliğiyle destinasyonun tutu durulması ve pazarlanması için gerekli çalışmalar için kullanılması, bü- tün bir ürün olan destinasyonun daha etkin pazarlanmasına olanak verebilecektir.

References

  • ATAY, L. (2003), Destinasyon Pazarlaması Yönetimine İlişkin Stratejik Bir Yaklaşım, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 4(2), 144-158
Year 2011, Issue: 1, 37 - 60, 30.06.2011

Abstract

References

  • ATAY, L. (2003), Destinasyon Pazarlaması Yönetimine İlişkin Stratejik Bir Yaklaşım, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 4(2), 144-158
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Tourism (Other)
Journal Section Articles
Authors

Azize Tunç Hassan This is me

Burak Murat Demirçivi This is me

Murat Yeşiltaş This is me

Publication Date June 30, 2011
Published in Issue Year 2011 Issue: 1

Cite

APA Tunç Hassan, A., Demirçivi, B. M., & Yeşiltaş, M. (2011). BELEK VE KEMER’I ZIYARET EDEN YABANCI TURISTLERIN GÖRÜSLERI VE DESTINASYON PAZARLAMASI. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi(1), 37-60.