Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BELEK VE KEMER’I ZIYARET EDEN YABANCI TURISTLERIN GÖRÜSLERI VE DESTINASYON PAZARLAMASI

Yıl 2011, Sayı: 1, 37 - 60, 30.06.2011

Öz

Bu çalışma, Belek ve Kemer’i ziyaret eden turistlerin bulundukları destinasyonlara dair görüşlerini, geldikleri destinasyonlar ile ilgili bilgi kaynaklarını ve ziyaret sürelerini ortaya koymayı ve elde edilen bulguları destinasyon pazarlaması açısından değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda, destinasyon imajı ve markası gibi kavramlara da yer verilmiş; çalışma sonuçları, bu kavramlarla birlikte ele alınmıştır. İmaj için söylenen “sizin ne olduğunuz değil, başkalarının sizi nasıl gördüğüdür” ifadesinin gerçekliğini düşünerek Türkiye’deki destinasyonları ziyaret edenlerin geldikleri yerlere dair görüşlerinin öğrenilmesi, bu görüşlerin sağlıklı bir biçimde değerlendirilerek özellikle hem sektör profesyonelleri hem de merkez ve yerel yönetimlerin iş birliğiyle destinasyonun tutu durulması ve pazarlanması için gerekli çalışmalar için kullanılması, bü- tün bir ürün olan destinasyonun daha etkin pazarlanmasına olanak verebilecektir.

Kaynakça

  • ATAY, L. (2003), Destinasyon Pazarlaması Yönetimine İlişkin Stratejik Bir Yaklaşım, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 4(2), 144-158
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Turizm (Diğer)
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Azize Tunç Hassan Bu kişi benim

Burak Murat Demirçivi Bu kişi benim

Murat Yeşiltaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Tunç Hassan, A., Demirçivi, B. M., & Yeşiltaş, M. (2011). BELEK VE KEMER’I ZIYARET EDEN YABANCI TURISTLERIN GÖRÜSLERI VE DESTINASYON PAZARLAMASI. Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi(1), 37-60.