Book Review
BibTex RIS Cite

Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi: Bir Kitap İncelemesi

Year 2023, Volume: 8 Issue: 16, 199 - 202, 23.10.2023

Abstract

Temel argümanı en güçlü reklam etkilerinin bilinçdışı düzeyde gerçekleştiği ve reklamın tüketicileri bilinçli olarak farkında olmadıkları yollarla etkileyebileceği olan eserde reklamların bilinçaltımızı etkilemeyi nasıl başardığı sorusuna cevap aranmaktadır. Reklamcılık sektöründen güncel örneklerle bezeli kitap, birçok reklamcılık ve pazarlama profesyoneli tarafından oldukça beğenilmekte ve reklamcılık ve markalama arkasındaki daha derin psikolojik ilkeleri anlamak isteyenler için başvuru kitabı olarak kullanılmaktadır. Bu çalışmanın amacı Robert Heath’ın “Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi” adlı kitabının bir değerlendirmesini yaparak alana katkı sunmaktır.

Year 2023, Volume: 8 Issue: 16, 199 - 202, 23.10.2023

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Communication and Media Studies (Other)
Journal Section Articles
Authors

Gülten Adalı 0000-0002-7068-4482

Publication Date October 23, 2023
Acceptance Date September 4, 2023
Published in Issue Year 2023 Volume: 8 Issue: 16

Cite

APA Adalı, G. (2023). Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi: Bir Kitap İncelemesi. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, 8(16), 199-202.