Kitap İncelemesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi: Bir Kitap İncelemesi

Yıl 2023, Cilt: 8 Sayı: 16, 199 - 202, 23.10.2023

Öz

Temel argümanı en güçlü reklam etkilerinin bilinçdışı düzeyde gerçekleştiği ve reklamın tüketicileri bilinçli olarak farkında olmadıkları yollarla etkileyebileceği olan eserde reklamların bilinçaltımızı etkilemeyi nasıl başardığı sorusuna cevap aranmaktadır. Reklamcılık sektöründen güncel örneklerle bezeli kitap, birçok reklamcılık ve pazarlama profesyoneli tarafından oldukça beğenilmekte ve reklamcılık ve markalama arkasındaki daha derin psikolojik ilkeleri anlamak isteyenler için başvuru kitabı olarak kullanılmaktadır. Bu çalışmanın amacı Robert Heath’ın “Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi” adlı kitabının bir değerlendirmesini yaparak alana katkı sunmaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İletişim ve Medya Çalışmaları (Diğer)
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gülten Adalı 0000-0002-7068-4482

Yayımlanma Tarihi 23 Ekim 2023
Kabul Tarihi 4 Eylül 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 8 Sayı: 16

Kaynak Göster

APA Adalı, G. (2023). Bilinçaltını Ayartmak-Reklam Psikolojisi: Bir Kitap İncelemesi. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, 8(16), 199-202.