BibTex RIS Cite

Günümüzün Eğitim Ortamlarında Resimli Öykü Taslağı (Storyboard) ve Öyküleştirme (Storyline) Tekniklerinin İşlevleri

Year 2014, Volume: 7 Issue: 14, 0 - 0, 31.12.2014

Abstract

Bu çalışma Eğitim-Öğretim Alanlarında etkili iletişim tekniklerinden öyküleştirme (storyline) tekniği ile resimli öykü taslağı (storyboard) tasarımı tekniğinin işlevlerini ve uygulanış biçimlerini ortaya koymak amacıyla yapılan betimsel bir çalışmadır. Çalışmada eleştirel literatür değerlendirmesi yapılmıştır.

Bu eği-tim-öğretim tekniklerinin ortak amacı bir konu ya da probleme ilişkin betimleme ve açıklama yaparken ve karar alırken ya da probleme çözüm bulurken tüm bunları uygun öğrenme yaşantıları içinde gerçek-leştirilmesini sağlamaktır. Çalışma sonucunda öyküleştirme tekniği ve öykülü resimli taslak tasarımı tek-niğinin sahip oldukları amaç, hedef, ilkeler ve uygulanış biçimleri nedeniyle öğrenci merkezli ve katılımcı öğrenme yaşantılarına olanak tanıyan bununla ilgili kaynak ve materyale, aktivitelere,  araştırma ve öğre-tim tekniklerine sahip bulunan yaratıcı teknikler olduğu ortaya konmuştur.

Year 2014, Volume: 7 Issue: 14, 0 - 0, 31.12.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Akdeniz Sanat Dergisi
Authors

İnci Yakut

Publication Date December 31, 2014
Submission Date November 14, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 7 Issue: 14

Cite

APA Yakut, İ. (2014). Günümüzün Eğitim Ortamlarında Resimli Öykü Taslağı (Storyboard) ve Öyküleştirme (Storyline) Tekniklerinin İşlevleri. Akdeniz Sanat, 7(14).

For the issue of Jaunary 2020, last date of submission is November 1. To this date, you can submit your papers via Dergipark.