Açık hava reklamları, kent yaşamında çok özel ve önemli bir medya grubunu oluşturmaktadırlar. Bu reklamlar, ilgili hedef kitleyi bir ürün veya hizmet hakkında bilgilendirip o ürün ve hizmetin tüketimini sağlamak amacıyla, çok geniş bir insan kitlesine hitap ederler. Açık hava reklamları, insanların bir araya geldiği, günlük ihtiyaçlarının bir kısmını giderdikleri, toplu yaşama alanları olan dış mekanlarda yer alırlar. Çeşitli boyut ve şekillerden oluşan açık hava reklamları aynı zamanda kent mobilyaları olarak da işlev görürler.iletişim kurmanın ve bilgilenmenin önemli taşıyıcısı olan açık hava reklamları, günümüzde çok zengin bir anlatım diline sahiptirler. Kentlerin değişik alanlarındaki konumlarıyla, yaşamın içinde olup, insanların özel çabasarf etmeden ulaştığı reklamları ve tanıtımları içermekte ve bu yönüyle diğer reklam mecralarından ayrılmaktadır.Kentlerin meydanlarında, caddelerinde, sokaklarında ve toplu yaşamaya ayrılan diğer kamusal alanlarında yer alan açık hava reklamları, yaşamın içinde olup kent yaşamında kitlelere iletişim sağlayan özel nesnelerdir.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | October 22, 2008 |
Submission Date | July 7, 2014 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 1 Issue: 2 |
Submission of articles for the January 2025 issue of Akdeniz Art (volume: 19 issue: 35) will take place between October 1 st to 15 th , 2024.