BibTex RIS Cite

Yaşamın İçinde Bir Mecra Olarak Açık Hava Reklamcılığı

Year 2008, Volume: 1 Issue: 2, 0 - 0, 22.10.2008

Abstract

Açık hava reklamları, kent yaşamında çok özel ve önemli bir medya grubunu oluşturmaktadırlar. Bu reklamlar, ilgili hedef kitleyi bir ürün veya hizmet hakkında bilgilendirip o ürün ve hizmetin tüketimini sağlamak amacıyla, çok geniş bir insan kitlesine hitap ederler. Açık hava reklamları, insanların bir araya geldiği, günlük ihtiyaçlarının bir kısmını giderdikleri, toplu yaşama alanları olan dış mekanlarda yer alırlar. Çeşitli boyut ve şekillerden oluşan açık hava reklamları aynı zamanda kent mobilyaları olarak da işlev görürler.iletişim kurmanın ve bilgilenmenin önemli taşıyıcısı olan açık hava reklamları, günümüzde çok zengin bir anlatım diline sahiptirler. Kentlerin değişik alanlarındaki konumlarıyla, yaşamın içinde olup, insanların özel çabasarf etmeden ulaştığı reklamları ve tanıtımları içermekte ve bu yönüyle diğer reklam mecralarından ayrılmaktadır.Kentlerin meydanlarında, caddelerinde, sokaklarında ve toplu yaşamaya ayrılan diğer kamusal alanlarında yer alan açık hava reklamları, yaşamın içinde olup kent yaşamında kitlelere iletişim sağlayan özel nesnelerdir.

Year 2008, Volume: 1 Issue: 2, 0 - 0, 22.10.2008

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Hüseyin Demir

Publication Date October 22, 2008
Submission Date July 7, 2014
Published in Issue Year 2008 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Demir, H. (2008). Yaşamın İçinde Bir Mecra Olarak Açık Hava Reklamcılığı. Akdeniz Sanat, 1(2).

For the issue of Jaunary 2020, last date of submission is November 1. To this date, you can submit your papers via Dergipark.