BibTex RIS Kaynak Göster

Yaşamın İçinde Bir Mecra Olarak Açık Hava Reklamcılığı

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 2, 0 - 0, 22.10.2008

Öz

Açık hava reklamları, kent yaşamında çok özel ve önemli bir medya grubunu oluşturmaktadırlar. Bu reklamlar, ilgili hedef kitleyi bir ürün veya hizmet hakkında bilgilendirip o ürün ve hizmetin tüketimini sağlamak amacıyla, çok geniş bir insan kitlesine hitap ederler. Açık hava reklamları, insanların bir araya geldiği, günlük ihtiyaçlarının bir kısmını giderdikleri, toplu yaşama alanları olan dış mekanlarda yer alırlar. Çeşitli boyut ve şekillerden oluşan açık hava reklamları aynı zamanda kent mobilyaları olarak da işlev görürler.iletişim kurmanın ve bilgilenmenin önemli taşıyıcısı olan açık hava reklamları, günümüzde çok zengin bir anlatım diline sahiptirler. Kentlerin değişik alanlarındaki konumlarıyla, yaşamın içinde olup, insanların özel çabasarf etmeden ulaştığı reklamları ve tanıtımları içermekte ve bu yönüyle diğer reklam mecralarından ayrılmaktadır.Kentlerin meydanlarında, caddelerinde, sokaklarında ve toplu yaşamaya ayrılan diğer kamusal alanlarında yer alan açık hava reklamları, yaşamın içinde olup kent yaşamında kitlelere iletişim sağlayan özel nesnelerdir.

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 2, 0 - 0, 22.10.2008

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hüseyin Demir

Yayımlanma Tarihi 22 Ekim 2008
Gönderilme Tarihi 7 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Demir, H. (2008). Yaşamın İçinde Bir Mecra Olarak Açık Hava Reklamcılığı. Akdeniz Sanat, 1(2).

Akdeniz Sanat'ın 2025 Ocak sayısı (cilt: 19 sayı: 35) için makale gönderimi 15-31 Ekim 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilmiştir. Sonraki sayımız için ilgili tarihler duyurulacaktır.

Makale gönder butonu Google Chrome tarayıcısında hata verebilmektedir. Farklı bir tarayıcı kullanmanız halinde sorun çözülmektedir.


Creative Commons Lisansı
Akdeniz Sanat  Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.