Günümüzde iletişim, yeni olanı veya yenileneni renkli sözlerle veya
görsellerle bezeyerek yansıtmanın ötesindedir. Tüketiciler, değişen medya
tüketim alışkanlıkları doğrultusunda sosyal medyada, portallarda, bloglarda,
web sitelerindeki içerikler aracılığıyla interaktif bilgi üretimi ve
paylaşımına her gün daha fazla yönelmektedir. Yakın geçmişin tarafsız ve ticari
amaç gütmeyen bilgi kaynakları olarak değerlendirilen uzmanlar, dijital
iletişim platformları aracılığıyla yakın çevremizi oluşturan bireylere
dönüşmektedir. Hedef kitleleri ile
aralarındaki iletişim köprülerini sağlamlaştırmayı amaçlayan günümüz örgütleri
de bu bağlamda alternatif marka iletişimi formlarına yönelmektedir. Ve günümüz
örgütlerinin böylesi dijital pazarlama ve marka iletişimi uygulama örnekleri
incelendiğinde de “Marka Gazeteciliği” alternatif bir iletişim köprüsü olarak
belirginleşmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication and Media Studies |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 30, 2019 |
Submission Date | February 18, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 |