Günümüzde iletişim, yeni olanı veya yenileneni renkli sözlerle veya
görsellerle bezeyerek yansıtmanın ötesindedir. Tüketiciler, değişen medya
tüketim alışkanlıkları doğrultusunda sosyal medyada, portallarda, bloglarda,
web sitelerindeki içerikler aracılığıyla interaktif bilgi üretimi ve
paylaşımına her gün daha fazla yönelmektedir. Yakın geçmişin tarafsız ve ticari
amaç gütmeyen bilgi kaynakları olarak değerlendirilen uzmanlar, dijital
iletişim platformları aracılığıyla yakın çevremizi oluşturan bireylere
dönüşmektedir. Hedef kitleleri ile
aralarındaki iletişim köprülerini sağlamlaştırmayı amaçlayan günümüz örgütleri
de bu bağlamda alternatif marka iletişimi formlarına yönelmektedir. Ve günümüz
örgütlerinin böylesi dijital pazarlama ve marka iletişimi uygulama örnekleri
incelendiğinde de “Marka Gazeteciliği” alternatif bir iletişim köprüsü olarak
belirginleşmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2019 |
Gönderilme Tarihi | 18 Şubat 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 |