BibTex RIS Cite

Mastery Learning Based on System Approach

Year 2003, Volume: 3 Issue: 1, 111 - 119, 01.06.2003

Abstract

Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme

Year 2003, Volume: 3 Issue: 1, 111 - 119, 01.06.2003

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

İlhan Günbayı This is me

Publication Date June 1, 2003
Submission Date August 8, 2015
Published in Issue Year 2003 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Günbayı, İ. (2003). Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, 3(1), 111-119.
AMA Günbayı İ. Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. June 2003;3(1):111-119.
Chicago Günbayı, İlhan. “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 3, no. 1 (June 2003): 111-19.
EndNote Günbayı İ (June 1, 2003) Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 3 1 111–119.
IEEE İ. Günbayı, “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”, Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 111–119, 2003.
ISNAD Günbayı, İlhan. “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 3/1 (June 2003), 111-119.
JAMA Günbayı İ. Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2003;3:111–119.
MLA Günbayı, İlhan. “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, vol. 3, no. 1, 2003, pp. 111-9.
Vancouver Günbayı İ. Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2003;3(1):111-9.