BibTex RIS Kaynak Göster

Mastery Learning Based on System Approach

Yıl 2003, Cilt: 3 Sayı: 1, 111 - 119, 01.06.2003

Öz

Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme

Yıl 2003, Cilt: 3 Sayı: 1, 111 - 119, 01.06.2003

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

İlhan Günbayı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2003
Gönderilme Tarihi 8 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Günbayı, İ. (2003). Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, 3(1), 111-119.
AMA Günbayı İ. Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. Haziran 2003;3(1):111-119.
Chicago Günbayı, İlhan. “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 3, sy. 1 (Haziran 2003): 111-19.
EndNote Günbayı İ (01 Haziran 2003) Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 3 1 111–119.
IEEE İ. Günbayı, “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”, Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 3, sy. 1, ss. 111–119, 2003.
ISNAD Günbayı, İlhan. “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi 3/1 (Haziran 2003), 111-119.
JAMA Günbayı İ. Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2003;3:111–119.
MLA Günbayı, İlhan. “Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme”. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi, c. 3, sy. 1, 2003, ss. 111-9.
Vancouver Günbayı İ. Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme. Afyon Kocatepe Üniversitesi Fen Ve Mühendislik Bilimleri Dergisi. 2003;3(1):111-9.


Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.