Research Article
BibTex RIS Cite

HiZMET KALİTESİNİ SAĞLAMADA VİZYONER LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL ÖĞRENME

Year 2002, Volume: 4 Issue: 1, 1 - 16, 01.01.2002

Abstract

Günümüzde işletmelerin rekabette başarılı olabilmeleri, mal ve hizmetlerin üretiminde müşteri beklentilerini dikkate almalarıyla mümkündür. Hizmet kalitesinin sağlanmasında ise, yöneticiler kalite yönetimi ve onun ilkelerini uygulamalıdır. Vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme hizmet kalitesinin artırılmasında önemli rol oynamaktadır. Bu bağlamda, vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme kalite yönetimiyle ilişkilendirilerek araştırılmış ve analiz edilmiştir. Sonuçta kritik faktörler değerlendirilerek, uygulamadaki olumsuzluklar ortaya konulmaya çalışılmıştır. Çalışmanın sonucunda ise vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenmeyi sağlayacak öneriler geliştirilmiştir.

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Year 2002, Volume: 4 Issue: 1, 1 - 16, 01.01.2002

Abstract

References

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Çetin Bektaş This is me

Publication Date January 1, 2002
Submission Date January 1, 2002
Published in Issue Year 2002 Volume: 4 Issue: 1

Cite

APA Bektaş, Ç. (2002). HiZMET KALİTESİNİ SAĞLAMADA VİZYONER LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL ÖĞRENME. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4(1), 1-16.

download