Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

HiZMET KALİTESİNİ SAĞLAMADA VİZYONER LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL ÖĞRENME

Yıl 2002, Cilt: 4 Sayı: 1, 1 - 16, 01.01.2002

Öz

Günümüzde işletmelerin rekabette başarılı olabilmeleri, mal ve hizmetlerin üretiminde müşteri beklentilerini dikkate almalarıyla mümkündür. Hizmet kalitesinin sağlanmasında ise, yöneticiler kalite yönetimi ve onun ilkelerini uygulamalıdır. Vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme hizmet kalitesinin artırılmasında önemli rol oynamaktadır. Bu bağlamda, vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme kalite yönetimiyle ilişkilendirilerek araştırılmış ve analiz edilmiştir. Sonuçta kritik faktörler değerlendirilerek, uygulamadaki olumsuzluklar ortaya konulmaya çalışılmıştır. Çalışmanın sonucunda ise vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenmeyi sağlayacak öneriler geliştirilmiştir.

Kaynakça

  • Kaynakçaya PDF dosyası içerisinden erişilebilir.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Çetin Bektaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2002
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bektaş, Ç. (2002). HiZMET KALİTESİNİ SAĞLAMADA VİZYONER LİDERLİK VE ÖRGÜTSEL ÖĞRENME. Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4(1), 1-16.

28220