ABSTRACT
In this study, the characteristics of the zero hierarchy approach have been dwelled on and a strategy model which allows the application of the zero hierarchy has been tried to be created. The advantages, which will be able to be obtained by the managers, have been arranged and it is brought up that the zero Hierarchy approach increases the process performance and the customer satisfaction.
ÖZET
Bu çalışmada sıfır hiyerarşi anlayışının özelikleri üzerinde durularak, stratejik bir model olarak ilgili yaklaşımın uygulanmasında gözönünde bulundurulması gereken genel stratejiler vurgulanmıştır. Sıfır hiyerarşi anlayışının uygulanmasıyla ortaya çıkan avantajlar sıralanarak süreç performansını ve müşteri tatminini arttırdığı da ortaya konulmaya çalışılmıştır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Public Administration |
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 3, 1999 |
Submission Date | January 1, 1999 |
Published in Issue | Year 1999 Volume: 1 Issue: 1 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.