BibTex RIS Cite

İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi

Year 2012, Volume: 1 Issue: 2, 128 - 142, 21.07.2012

Abstract

Bu çalışmanın amacı, yansıtıcı düşünme becerisine dayalı etkinliklerle yapılan öğretiminin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersindeki akademik başarıları ve derse yönelik tutumları üzerindeki etkisini araştırmaktır. Bu çalışmada, ön test-son test kontrol gruplu araştırma modeli kullanılmıştır. Araştırmaya, bir ilköğretim okulunun iki sınıfından toplam 64 yedinci sınıf öğrencisi katılmıştır. Araştırmanın sonucunda, kontrol grubu ile deney grubu öğrencilerinin derse yönelik tutumları arasında önemli farklılıklar bulunmuştur. Bunun yanında, yansıtıcı düşünme becerisine dayalı etkinliklerle yapılan öğretiminin öğrencilerin akademik başarıları üzerinde önemli olumlu gelişmeler sağladığı kaydedilmiştir. Ayrıca, araştırmada yansıtıcı düşünme becerisine dayalı etkinliklerle yapılan öğretiminin deney grubundaki öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerinde önemli katkılar sağladığı saptanmıştır.

Year 2012, Volume: 1 Issue: 2, 128 - 142, 21.07.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Gökhan Baş

Ömer Beyhan

Publication Date July 21, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Baş, G., & Beyhan, Ö. (2012). İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(2), 128-142.
AMA Baş G, Beyhan Ö. İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. December 2012;1(2):128-142.
Chicago Baş, Gökhan, and Ömer Beyhan. “İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1, no. 2 (December 2012): 128-42.
EndNote Baş G, Beyhan Ö (December 1, 2012) İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 2 128–142.
IEEE G. Baş and Ö. Beyhan, “İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi”, Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 128–142, 2012.
ISNAD Baş, Gökhan - Beyhan, Ömer. “İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1/2 (December 2012), 128-142.
JAMA Baş G, Beyhan Ö. İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2012;1:128–142.
MLA Baş, Gökhan and Ömer Beyhan. “İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi”. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 2, 2012, pp. 128-42.
Vancouver Baş G, Beyhan Ö. İngilizce Dersinde Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2012;1(2):128-42.

Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Amasya Education Journal)