Abstract
Hazır giyim sektörü ekonomik gelişmelerden ve değişimlerden
önemli ölçüde ve hızlı bir şekilde etkilenen bir pazar yapısına sahiptir. Hızlı
moda ise özellikle son on yılda hazır giyim sektöründe etkisini gittikçe
arttırmaktadır. Araştırmalar, bu olgunun genç tüketiciler arasında özellikle
öne çıktığını göstermektedir. Bu bağlamda, araştırma üniversite öğrencilerinin
hızlı moda akımına bakış açılarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda bir
anket formu hazırlanmıştır. Çalışma Pamukkale Üniversitesinde farklı akademik
programlarda öğrenim gören öğrenciler ile gerçekleştirilmiştir. Anket
sonuçlarına göre elde edilen araştırma sonuçları analiz edilerek
değerlendirilmiştir.