Bu araştırmanın temel amacı perakende sektöründe Nesnelerin
İnternetin’i geniş bir perspektifte incelemektir. Ayrıca, bu teknolojinin
faydalarını, vaatlerini ve perakendeciliğin dijital dönüşümü üzerindeki rolünü
tartışmaktır. Çalışmada, öncelikle Nesnelerin İnterneti’nin ortaya çıkışı ve
gelişimi açıklanmıştır. Daha sonra dünyada perakende sektöründeki uygulamaları
ve vaatleri incelenmiştir. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden biri olan
ikincil veri analizi kullanılmıştır. Bu çalışma, perakende sektöründeki büyük değişikliklerin
Nesnelerin İnterneti'nin benimsenmesinin bir sonucu olarak ortaya çıktığı
sonucuna varmıştır. Ayrıca, sektöre pek çok fayda ve vaatler sağladığı da
tespit edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 21 Ekim 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 6 Sayı: 8 |