Bu araştırmanın temel amacı perakende sektöründe Nesnelerin
İnternetin’i geniş bir perspektifte incelemektir. Ayrıca, bu teknolojinin
faydalarını, vaatlerini ve perakendeciliğin dijital dönüşümü üzerindeki rolünü
tartışmaktır. Çalışmada, öncelikle Nesnelerin İnterneti’nin ortaya çıkışı ve
gelişimi açıklanmıştır. Daha sonra dünyada perakende sektöründeki uygulamaları
ve vaatleri incelenmiştir. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden biri olan
ikincil veri analizi kullanılmıştır. Bu çalışma, perakende sektöründeki büyük değişikliklerin
Nesnelerin İnterneti'nin benimsenmesinin bir sonucu olarak ortaya çıktığı
sonucuna varmıştır. Ayrıca, sektöre pek çok fayda ve vaatler sağladığı da
tespit edilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | October 21, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 6 Issue: 8 |