Editorial
BibTex RIS Cite

Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı

Year 1990, Volume: 1 Issue: 2, 26 - 28, 01.02.1990
Year 1990, Volume: 1 Issue: 2, 26 - 28, 01.02.1990
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Editorial
Authors

Bonnie J. Knutson This is me

Publication Date February 1, 1990
Published in Issue Year 1990 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA J. Knutson, B. (1990). Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2), 26-28.
AMA J. Knutson B. Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. February 1990;1(2):26-28.
Chicago J. Knutson, Bonnie. “Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1, no. 2 (February 1990): 26-28.
EndNote J. Knutson B (February 1, 1990) Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1 2 26–28.
IEEE B. J. Knutson, “Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 26–28, 1990.
ISNAD J. Knutson, Bonnie. “Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 1/2 (February 1990), 26-28.
JAMA J. Knutson B. Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1:26–28.
MLA J. Knutson, Bonnie. “Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, 1990, pp. 26-28.
Vancouver J. Knutson B. Müşteriyi Tatmin Etmenin On Kuralı. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1990;1(2):26-8.