APA |
Gökdeniz, A., & Dinç, Y. (2000). Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 11(2), 99-106. |
|
AMA |
Gökdeniz A, Dinç Y. Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. December 2000;11(2):99-106. |
|
Chicago |
Gökdeniz, Ayhan, and Yakup Dinç. “Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11, no. 2 (December 2000): 99-106. |
|
EndNote |
Gökdeniz A, Dinç Y (December 1, 2000) Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11 2 99–106. |
|
IEEE |
A. Gökdeniz and Y. Dinç, “Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, pp. 99–106, 2000. |
|
ISNAD |
Gökdeniz, Ayhan - Dinç, Yakup. “Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 11/2 (December 2000), 99-106. |
|
JAMA |
Gökdeniz A, Dinç Y. Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11:99–106. |
|
MLA |
Gökdeniz, Ayhan and Yakup Dinç. “Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. 2, 2000, pp. 99-106. |
|
Vancouver |
Gökdeniz A, Dinç Y. Konaklama İşletmelerinde Animasyon Faaliyetlerinin Hizmet Satışlarına Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 2000;11(2):99-106. |
|