| APA |
Boyacı, C. (1995). Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi? Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(2), 14-17.
|
|
| AMA |
Boyacı C. Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi? Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. August 1995;6(2):14-17.
|
|
| Chicago |
Boyacı, Cemil. “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6, no. 2 (August 1995): 14-17.
|
|
| EndNote |
Boyacı C (August 1, 1995) Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi? Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6 2 14–17.
|
|
| IEEE |
C. Boyacı, “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 14–17, 1995.
|
|
| ISNAD |
Boyacı, Cemil. “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 6/2 (August1995), 14-17.
|
|
| JAMA |
Boyacı C. Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi? Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6:14–17.
|
|
| MLA |
Boyacı, Cemil. “Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi?”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, 1995, pp. 14-17.
|
|
| Vancouver |
Boyacı C. Toplam Kalite Kontrol Sistemi Hizmet İşletmelerinde Uygulanabilir Mi? Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1995;6(2):14-7.
|
|