Bu çalışma, Erzurum’daki Orta öğretim öğrencilerinin
coğrafya derslerine karşı tutumlarını ve bu tutumların çeşitli
dağılımlarını belirlemeyi amaçlamaktadır.
İl merkezinde yer alan 6 farklı orta öğretim kurumunda,
316’sı erkek 196’sı kız olmak üzere, toplam 512 öğrenciye
uygulanan tutum ölçeğinden elde edilen bulgulara dayanarak;
öğrencilerin genel olarak coğrafya derslerine karşı olumlu
tutumlara sahip oldukları görülmüş, ancak bu tutumlarda bazı
farklılaşmalara da rastlanmıştır.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | September 11, 2011 |
Submission Date | September 11, 2011 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 12 Issue: 17 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License