BibTex RIS Kaynak Göster

ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN COĞRAFYA DERSLERİNE KARŞI TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: ERZURUM ÖRNEĞİ

Yıl 2007, Cilt: 12 Sayı: 17, 17 - 31, 11.09.2011

Öz

Bu çalışma, Erzurum’daki Orta öğretim öğrencilerinin
coğrafya derslerine karşı tutumlarını ve bu tutumların çeşitli
dağılımlarını belirlemeyi amaçlamaktadır.
İl merkezinde yer alan 6 farklı orta öğretim kurumunda,
316’sı erkek 196’sı kız olmak üzere, toplam 512 öğrenciye
uygulanan tutum ölçeğinden elde edilen bulgulara dayanarak;
öğrencilerin genel olarak coğrafya derslerine karşı olumlu
tutumlara sahip oldukları görülmüş, ancak bu tutumlarda bazı
farklılaşmalara da rastlanmıştır.

Yıl 2007, Cilt: 12 Sayı: 17, 17 - 31, 11.09.2011

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil tr;en
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Serhat Zaman Bu kişi benim

Ögün Coşkun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Eylül 2011
Gönderilme Tarihi 11 Eylül 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 12 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Zaman, S., & Coşkun, Ö. (2011). ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN COĞRAFYA DERSLERİNE KARŞI TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: ERZURUM ÖRNEĞİ. Doğu Coğrafya Dergisi, 12(17), 17-31.

Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License

29929