Bu çalışma, Erzurum’daki Orta öğretim öğrencilerinin
coğrafya derslerine karşı tutumlarını ve bu tutumların çeşitli
dağılımlarını belirlemeyi amaçlamaktadır.
İl merkezinde yer alan 6 farklı orta öğretim kurumunda,
316’sı erkek 196’sı kız olmak üzere, toplam 512 öğrenciye
uygulanan tutum ölçeğinden elde edilen bulgulara dayanarak;
öğrencilerin genel olarak coğrafya derslerine karşı olumlu
tutumlara sahip oldukları görülmüş, ancak bu tutumlarda bazı
farklılaşmalara da rastlanmıştır.
Coğrafya Eğitimi Tutum Coğrafya Orta öğretim Coğrafya Dersleri
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | ARAŞTIRMA MAKALELERİ |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Eylül 2011 |
Gönderilme Tarihi | 11 Eylül 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 12 Sayı: 17 |
Content of this journal is licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial 4.0 International License