BibTex RIS Cite

TÜRKİYE'DE PAZARLAMA YAKLAŞIMINDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİN TESPİTİ VE GIDA, TEKSTİL VE YAĞ SEKTÖRLERİNDE BİR UYGULAMA

Year 2003, Volume: 17 Issue: 3-4, - , 27.11.2010

Abstract

Özet: Bu çalışmayla ülkemizde pazarlamanın gelişimi, pazarlama
anlayışının gelişen teknoloji doğrultusunda sektörler bazında hangi aşamada
bulunduğu ve ilişkisel pazarlamanın uygulanıp uygulanmadığı araştırılmıştır.
Araştırma sonuçları, 1988 yılında yapılan aynı konulu Yüksek Lisans Tezi
sonuçlarıyla karşılaştırılarak pazarlama anlayışlanndaki değişiklikler
belirlenmeye çalışılmıştır.

Abstract: İn this study, the level of marketing phase according to the
technological developments in our country is examined. And also it's tried to
determine if relationship marketing approach is applied in mentioned sectors.
The results of the study made in 1988 in industrial sector is compared with our
study's results. So, the changes of the firms' marketing perspectives tried to
determine.

Year 2003, Volume: 17 Issue: 3-4, - , 27.11.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Serap Çabuk This is me

Nuriye Güreşi This is me

Hilal İnan This is me

Publication Date November 27, 2010
Published in Issue Year 2003 Volume: 17 Issue: 3-4

Cite

APA Çabuk, S., Güreşi, N., & İnan, H. (2010). TÜRKİYE’DE PAZARLAMA YAKLAŞIMINDAKİ DEĞİŞİKLİKLERİN TESPİTİ VE GIDA, TEKSTİL VE YAĞ SEKTÖRLERİNDE BİR UYGULAMA. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 17(3-4).

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png