Özet: Bu çalışmayla ülkemizde pazarlamanın gelişimi, pazarlama
anlayışının gelişen teknoloji doğrultusunda sektörler bazında hangi aşamada
bulunduğu ve ilişkisel pazarlamanın uygulanıp uygulanmadığı araştırılmıştır.
Araştırma sonuçları, 1988 yılında yapılan aynı konulu Yüksek Lisans Tezi
sonuçlarıyla karşılaştırılarak pazarlama anlayışlanndaki değişiklikler
belirlenmeye çalışılmıştır.
Abstract: İn this study, the level of marketing phase according to the
technological developments in our country is examined. And also it's tried to
determine if relationship marketing approach is applied in mentioned sectors.
The results of the study made in 1988 in industrial sector is compared with our
study's results. So, the changes of the firms' marketing perspectives tried to
determine.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Kasım 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 17 Sayı: 3-4 |