Ağızdan ağıza iletişim kavramı, iletmeden bağımsız uzmanlar, aile üyeleri, arkadalar ve mevcut veya potansiyel müşteriler gibi gruplar arasında olumlu veya olumsuz sözel iletişim olarak tanımlanmaktadır. Literatür, ağızdan ağıza iletişimin tüketicilerin nihai satın alma kararında oldukça etkili bir faktör olduğunu, bazı durumlarda diğer tutundurma yöntemlerinden daha fazla etkiye sahip olduğunu belirtmektedir. Kitlesel medya ürün farkındalığı yaratmada etkili olurken, çoğu durumda tüketiciler satın alma kararı verirlerken ağızdan ağıza iletişime güvenmektedirler. Ağızdan ağıza iletişimin artan öneminden dolayı bu çalışmanın amacı, ağızdan ağıza iletişim kavramını ayrıntılı olarak incelemektir.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | November 27, 2010 |
Published in Issue | Year 2005 Volume: 19 Issue: 2 |