BibTex RIS Cite

TÜRKİYE’DEKİ EN BÜYÜK 100 SANAYİ İŞLETMESİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNÜNDEN İNCELENMESİ

Year 2007, Volume: 21 Issue: 2, 243 - 260, 27.11.2010

Abstract

İnternet kullanımının yaygınlaşması, web’in geleneksel ortama
göre sahip olduğu üstünlükler ve pazarlama iletişiminde alıcı eğilimleri;
işletmeler için web sitelerini birer potansiyel pazarlama iletişim aracı haline
getirmiştir. Bu araştırmanın temel amacı, İstanbul Sanayi Odası tarafından
açıklanan en büyük 100 sanayi işletmesinin web üzerindeki pazarlama iletişim
faaliyetlerini belirlemektir. Web site içerik analizi ile elde edilen sonuçlara göre,
çok az işletme sitelerinde pazarlama iletişim faaliyetlerinin tamamının bir
karışımını kullanmaktadır. İşletmeler web sitelerinde, fiziksel ortamların aksine,
daha çok kurumsal reklamcılığa ve halkla ilişkilere ağırlık vermektedirler.
Araştırma sonuçlarına göre, direkt pazarlama ve satış geliştirme kullanımında
sektörler arasında önemli farklılık vardır.

Year 2007, Volume: 21 Issue: 2, 243 - 260, 27.11.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Resul Usta This is me

Publication Date November 27, 2010
Published in Issue Year 2007 Volume: 21 Issue: 2

Cite

APA Usta, R. (2010). TÜRKİYE’DEKİ EN BÜYÜK 100 SANAYİ İŞLETMESİNİN WEB SİTELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNÜNDEN İNCELENMESİ. Atatürk Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(2), 243-260.

4aoDA4.pngithenticate-badge-rec-positive.png800px-Open-Access-PLoS.svg.png