Research Article
BibTex RIS Cite

Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı

Year 2013, Issue: 5, 85 - 104, 07.07.2013

Abstract

Bu
çalışmada öncelikle feminizm ve toplumda kadına yüklenen kimlik konusunda bilgi
verilecektir. Reklam konusuna bir giriş yapılarak, reklamlarda kadın imgesi
incelenecektir. Son bölümde televizyon reklamlarında kadın objesinin kullanımı
incelenecektir. “MacCoffee Strong - Sert Kadın” reklamı görüntü çözümlemesi
yapılarak incelenecek, değişen toplum dinamikleri içinde kadınların reklamlarda
nasıl konumlandırıldığına dair bir saptamaya varılacaktır.




Year 2013, Issue: 5, 85 - 104, 07.07.2013

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

Ümit Sarı

Publication Date July 7, 2013
Submission Date May 5, 2013
Published in Issue Year 2013 Issue: 5

Cite

APA Sarı, Ü. (2013). Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı. Atatürk İletişim Dergisi(5), 85-104.

19179