Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı

Yıl 2013, Sayı: 5, 85 - 104, 07.07.2013

Öz

Bu
çalışmada öncelikle feminizm ve toplumda kadına yüklenen kimlik konusunda bilgi
verilecektir. Reklam konusuna bir giriş yapılarak, reklamlarda kadın imgesi
incelenecektir. Son bölümde televizyon reklamlarında kadın objesinin kullanımı
incelenecektir. “MacCoffee Strong - Sert Kadın” reklamı görüntü çözümlemesi
yapılarak incelenecek, değişen toplum dinamikleri içinde kadınların reklamlarda
nasıl konumlandırıldığına dair bir saptamaya varılacaktır.




Yıl 2013, Sayı: 5, 85 - 104, 07.07.2013

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ümit Sarı

Yayımlanma Tarihi 7 Temmuz 2013
Gönderilme Tarihi 5 Mayıs 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Sarı, Ü. (2013). Reklamlarda Kadın Objesinin Kullanımı: Örnek Olarak “Maccoffee Strong – Sert Kadın” Reklamı. Atatürk İletişim Dergisi(5), 85-104.

19179