Research Article
BibTex RIS Cite

ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE GÜÇ PAYLAŞIMI

Year 2016, Issue: 33, 81 - 90, 31.12.2016

Abstract




Farklı
disiplinlerden araştırmalara konu olan sosyal bir olgu olarak güç kavramı,
sınıf ortamı bağlamında en az ele alınan konulardan birisi olarak karşımıza
çıkmaktadır. Öğrenen merkezli yaklaşımlar, eleştirel düşünen, karar alma
yeteneği gelişmiş aktif bireyler yetiştirmek için gücün öğretmen ve öğrenci
tarafından paylaşılmasını önermektedir. Bu anlamda, öğrencilerin ve öğretmenin
sınıf prosedürlerini, ders içeriğini, değerlendirme sürecini ve sınıftaki
rollerini tartıştığı bir öğrenme süreci, güç paylaşımıyla mümkün olmaktadır
.
Bu çalışmanın amacı, öğrenme-öğretme sürecinde güç paylaşımı kavramını ve
bileşenlerini tanıtmak ve sınıf ortamında güç paylaşımının önemini ortaya
koyarak literature katkıda bulunmaktır.




References

  • Acat, M. B. (2005) Öğrenci merkezli eğitimde öğrenme ortamı boyutlarının düzenlenmesi, V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya: Sakarya Üniversitesi.
Year 2016, Issue: 33, 81 - 90, 31.12.2016

Abstract

References

  • Acat, M. B. (2005) Öğrenci merkezli eğitimde öğrenme ortamı boyutlarının düzenlenmesi, V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sakarya: Sakarya Üniversitesi.
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section Makaleler
Authors

M. Bahaddin Acat

Eylem Oruç This is me

Publication Date December 31, 2016
Submission Date January 4, 2017
Published in Issue Year 2016 Issue: 33

Cite

APA Acat, M. B., & Oruç, E. (2016). ÖĞRENME ÖĞRETME SÜRECİNDE GÜÇ PAYLAŞIMI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(33), 81-90.