BibTex RIS Cite

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2008, Issue: 17, 82 - 93, 03.12.2010

Abstract

Öğretim kademelerinin ilki olan okul öncesi eğitim, öğretimin ilk basamağı
olmasının yanında, psikolojik ve alışkanlık problemlerinde erken tespit ve
düzeltilmesi açısından çok büyük bir öneme sahiptir. Okul öncesi eğitim
kurumlarında görev yapan öğretmenlerin iyi birer gözlemci olmaları bu
problemlerin tespitinde etkilidir.
Bu çalışmada, çeşitli illerdeki okul öncesi eğitim kurumlarına devam eden
çocuklarda görülen sorunlu davranışların tespit edilmesi amaçlanmıştır.

Year 2008, Issue: 17, 82 - 93, 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Mehmet Kök This is me

Sinan Koçyiğit This is me

Mehmet Nur Tuğluk This is me

Erdal Bay This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2008 Issue: 17

Cite

APA Kök, M., Koçyiğit, S., Tuğluk, M. N., Bay, E. (2010). OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 82-93.