BibTex RIS Cite

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2008, Issue: 17, 202 - 211, 03.12.2010

Abstract

Bu çalışmanın amacı, ortaöğretim öğrencilerinde trigonometri öğretimini
değerlendirmektir. Çalışmada bilgi toplamak için 10 trigonometri sorusundan
oluşan trigonometri bilgi testi kullanılmıştır. Bu test, 2007 - 2008 öğretim yılında
Mecidiye Anadolu Lisesi ve Merkez Anadolu Lisesi 3. Sınıfında öğrenim gören ve
rastgele seçilen 80 öğrenciye uygulanmıştır. Elde edilen verilerin analizinde yüzde
kullanılmıştır. Sonuç olarak. Öğrencilerin trigonometri konusunu kavramsal olarak
değil, genelde ezbere dayalı olarak öğrendikleri, ayrıca problemleri çözmek için
birim çemberi kullanmadıkları tespit edilmiştir.Trigonometri öğretiminden ortaya
çıkan güçlüklerin üstesinden gelmek için bazı öneriler getirilmiştir.

Year 2008, Issue: 17, 202 - 211, 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

M. Nuri Kültür This is me

Abdullah Kaplan This is me

Neslihan Kaplan This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2008 Issue: 17

Cite

APA Kültür, M. N., Kaplan, A., & Kaplan, N. (2010). ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE TRİGONOMETRİ ÖĞRETİMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(17), 202-211.