BibTex RIS Cite

ÖĞRETMENLERİN KENDİ EĞİTİM FELSEFELERİNİ İNŞA ETMELERİ ÜZERİNE

Year 2004, Issue: 10, - , 03.12.2010

Abstract

ÖZET
Bu makalede, eğitimciler/öğretmenler tarafından takip edilmiş olan
başlıca eğitim felsefeleri incelenmiştir, Bu dördü, daimicilik, esasicilik,
ilerlemecilik ve yeniden kurmacılıktır. Bu durumda,
eğitimciler/öğretmenlerin felsefi yelpazede bir grup ve bir birey olarak
durdukları yeri bilmeleri gerekmektedir. Böylece, onlar kendi eğitim
felsefelerini inşa etmeli ve onları birbiriyle tutarlı birkaç ifade ile formüle
etmeleri gerekmektedir.
Anahtar Kelimeler: Eğitim felsefesi, Daimicilik, Esasicilik, İlerlemecilik
Yeniden Kurmacılık

ABSTRACT
In this article, four major philosophier of education which have
already been taken into consideration by educators or teachers are
examined. These are; perennialism, essentialism, progressivism and
reconstructivism. With this article, it is aimed to make sure where the
educators stand as individuals and as a group in the philosophical spectrum.
Through this article they can also build their own philosophiesof education
and can formulate them into some kind ofcohorent statement.

 

 

Year 2004, Issue: 10, - , 03.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Gül Tuncel This is me

Publication Date December 3, 2010
Submission Date December 3, 2010
Published in Issue Year 2004 Issue: 10

Cite

APA Tuncel, G. (2010). ÖĞRETMENLERİN KENDİ EĞİTİM FELSEFELERİNİ İNŞA ETMELERİ ÜZERİNE. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(10).