BibTex RIS Cite

OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİNİN DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ, ÖNEMİ VE BAZI İNGİLİZ ARAŞTIRMACILARIN BU YÖNTEMLE İLGİLİ TESPİTLERİ

Year 2005, Issue: 12, 6 - 18, 04.12.2010

Abstract

İlköğretim okullarında; öğrencilerin dil öğretimi sürecinde ilgilerinin sık sık
azaldığı görülür. Öğrenciler, dil becerilerini geliştirmek için pek çok araç gereç ve
öğretim teknolojisiyle beraber Silgi ve beceriye ihtiyaç duyarlar. Oyunlaştırma
yöntemi, ilköğretim öğrencilerini ana dili eğitimine motive etmek için
kullanılmaktadır. Uygulamalı drama etkinlikleri öğrencileri okumaya ilgilerini
arttırmada motivasyon sağlayabilir. Bu makalede, oyunlaştırma yönteminin
ilköğretimdeki önemi ve İngiltere ilköğretim okullarındaki bazı uygulamaları
üzerinde durulmuştur.

Year 2005, Issue: 12, 6 - 18, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

H. Ahmet Kırkkılıç This is me

Yasin Kılıç This is me

Yakup Topal This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 12

Cite

APA Kırkkılıç, H. A., Kılıç, Y., & Topal, Y. (2010). OYUNLAŞTIRMA YÖNTEMİNİN DİL ÖĞRETİMİNDE YERİ, ÖNEMİ VE BAZI İNGİLİZ ARAŞTIRMACILARIN BU YÖNTEMLE İLGİLİ TESPİTLERİ. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 6-18.