İlköğretim okullarında; öğrencilerin dil öğretimi sürecinde ilgilerinin sık sık
azaldığı görülür. Öğrenciler, dil becerilerini geliştirmek için pek çok araç gereç ve
öğretim teknolojisiyle beraber Silgi ve beceriye ihtiyaç duyarlar. Oyunlaştırma
yöntemi, ilköğretim öğrencilerini ana dili eğitimine motive etmek için
kullanılmaktadır. Uygulamalı drama etkinlikleri öğrencileri okumaya ilgilerini
arttırmada motivasyon sağlayabilir. Bu makalede, oyunlaştırma yönteminin
ilköğretimdeki önemi ve İngiltere ilköğretim okullarındaki bazı uygulamaları
üzerinde durulmuştur.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 4, 2010 |
Submission Date | December 4, 2010 |
Published in Issue | Year 2005 Issue: 12 |