BibTex RIS Cite

YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE "OKUMA"

Year 2005, Issue: 12, 208 - 218, 04.12.2010

Abstract

Yabancı dilde okuma becerisi genellikle bireyin kendi kendine kazanabileceği
bir beceri olarak algılanagelmişiir. Bu yüzden geleneksel okuma, öğretmen merkezli
bir anlayışla yürütülmektedir. Bu anlayışta öğretmenden öğrenciye uzanan bir
etkileşim söz konusudur. Son yıllarda ruhbilim, edimbilim, göstergebilim gibi
alanların da katkısıyla okuma becerisinin okuyucu ile metin arasındaki etkileşimle
kazanılması gerektiği kanısı yaygınlaşmıştır. Bu makalede okuma edimi genel olarak
irdelenerek yabancı dil öğretiminde okumanın niteliğiyle ilgili sonuçlar
çıkarılmıştır.

Year 2005, Issue: 12, 208 - 218, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Abdullah Er This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2005 Issue: 12

Cite

APA Er, A. (2010). YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE "OKUMA". Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(12), 208-218.