Bu çalışmanın amacı; işbirlikçi öğrenme yönteminin fen bilgisi laboratuvar
uygulamalarında öğrencilerin akademik başarısına ve fen bilgisine karşı araştırma
tuuımununa etkisini ortaya koymaktır.Araştırmanın örneklemi, 2005- 2006 öğretim yılı güz
döneminde, Fen bilgisi dersi laboratuar uygulamalarında bulunan ilköğretim 7. sınıfın iki
farklı şubesindeki 44 öğrenciden oluşmaktadır. Çalışmada; Fen Lab Başarı Testi (FLBT)
ve Fen Bilgisi Araştırma Ölçeği (FBAÖ) kullanılmıştır. Hem FLBT hem de FBAÖ
sonuçlarına göre işbirlikçi grubun kontrol grubundan daha başarılı olduğu sonucuna
varılmıştır.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 4, 2010 |
Submission Date | December 4, 2010 |
Published in Issue | Year 2006 Issue: 13 |