BibTex RIS Cite

FEN BİLGİSİ LABORATUVARI UYGULAMALARINDA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI

Year 2006, Issue: 13, 157 - 166, 04.12.2010

Abstract

Bu çalışmanın amacı; işbirlikçi öğrenme yönteminin fen bilgisi laboratuvar
uygulamalarında öğrencilerin akademik başarısına ve fen bilgisine karşı araştırma
tuuımununa etkisini ortaya koymaktır.Araştırmanın örneklemi, 2005- 2006 öğretim yılı güz
döneminde, Fen bilgisi dersi laboratuar uygulamalarında bulunan ilköğretim 7. sınıfın iki
farklı şubesindeki 44 öğrenciden oluşmaktadır. Çalışmada; Fen Lab Başarı Testi (FLBT)
ve Fen Bilgisi Araştırma Ölçeği (FBAÖ) kullanılmıştır. Hem FLBT hem de FBAÖ
sonuçlarına göre işbirlikçi grubun kontrol grubundan daha başarılı olduğu sonucuna
varılmıştır.

Year 2006, Issue: 13, 157 - 166, 04.12.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr;en
Journal Section Makaleler
Authors

Kemal Doymuş This is me

Gökhan Aksoy This is me

İkramettin Daşdemir This is me

Ümit Şimşek This is me

Ataman Karaçöp This is me

Publication Date December 4, 2010
Submission Date December 4, 2010
Published in Issue Year 2006 Issue: 13

Cite

APA Doymuş, K., Aksoy, G., Daşdemir, İ., Şimşek, Ü., et al. (2010). FEN BİLGİSİ LABORATUVARI UYGULAMALARINDA İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN KULLANILMASI. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi(13), 157-166.