Bu çalışmayla, ilköğretim 8. sınıf Fen Bilgisi dersi "Üreme" ünitesinin öğretiminde
bilgisayar desteğinin öğrenci başarısına etkisi araştırılmıştır. Araştırma Erzurum ili,
Kocatepe İlköğretim Okulu'nda yürütülmüştür. Araştırmada veri toplama aracı olarak "Fen
Bilgisi Başarı Testi" ve "Kişisel Bilgi Anketi" uygulanmıştır. Sonuçta elde edilen verilerle
ilgili istatistiksel işlemler SPSS programından yararlanılarak, bağımsız gruplar t-testi ile
bulunmuştur. Sonuçta bilgisayar destekli öğretimin, öğrencilerin, Fen Bilgisi dersindeki
akademik başarılarını olumlu yönde etkilendiği gözlenmiş, bununla ilgili olarak bazı
önerilerde bulunulmuştur.
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | December 4, 2010 |
Submission Date | December 4, 2010 |
Published in Issue | Year 2006 Issue: 13 |