Bu çalışmayla, ilköğretim 8. sınıf Fen Bilgisi dersi "Üreme" ünitesinin öğretiminde
bilgisayar desteğinin öğrenci başarısına etkisi araştırılmıştır. Araştırma Erzurum ili,
Kocatepe İlköğretim Okulu'nda yürütülmüştür. Araştırmada veri toplama aracı olarak "Fen
Bilgisi Başarı Testi" ve "Kişisel Bilgi Anketi" uygulanmıştır. Sonuçta elde edilen verilerle
ilgili istatistiksel işlemler SPSS programından yararlanılarak, bağımsız gruplar t-testi ile
bulunmuştur. Sonuçta bilgisayar destekli öğretimin, öğrencilerin, Fen Bilgisi dersindeki
akademik başarılarını olumlu yönde etkilendiği gözlenmiş, bununla ilgili olarak bazı
önerilerde bulunulmuştur.
Birincil Dil | tr;en |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Gönderilme Tarihi | 4 Aralık 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Sayı: 13 |