BibTex RIS Cite

İLKÖĞRETİM ÜÇÜNCÜ SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ MASALLARIN NİTELİK VE NİCELİK OLARAK YETERLİLİĞİ

Year 2004, Volume: 3 Issue: 1, - , 17.02.2010

Abstract

Yapılan bu araştırmayla, ilköğretim okullarının üçüncü sınıflarında okutulan Türkçe ders kitaplarındaki masal türü yazıların nitelik ve nicelik olarak yeterlilik düzeyleri incelenmiştir. Bu amaçla Erzurum ili merkez ilçede bulunan altı ilköğretim okulu örneklem olarak seçilerek bu okullardaki öğretmen ve öğrencilere anketler uygulanmış ve alınan sonuçlar değerlendirilmiştir.

 

With this research, the levels of proficiency of tale kind writing in Turkish lesson books that being taught in primary schools’ third classes had been examined as quality and quantity. With this purpose, six primary schools in Erzurum city center were chosen as sample and quastionnaries were applied to the teachers and stutends in these schools and the results were evaluated.

Year 2004, Volume: 3 Issue: 1, - , 17.02.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language tr; en
Journal Section Makaleler
Authors

Ali Fuat Arıcı This is me

Publication Date February 17, 2010
Published in Issue Year 2004 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Arıcı, A. F. (2010). İLKÖĞRETİM ÜÇÜNCÜ SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ MASALLARIN NİTELİK VE NİCELİK OLARAK YETERLİLİĞİ. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 3(1).

Creative Commons Lisansı
ATASOBEDAtatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.