Bu çalışma Sylvia Plath’in pek çok araştırmacı tarafından gözardı edilen organik
yazma biçimini incelemektedir. Plath’in gerek şiirlerinde gerekse kısa öyküleri
ve romanında geliştimiş olduğu yenilikçi yazma biçimi bitmek tükenmek bilmeyen yanlı
otobiografiler ve bu otobiografilerin ışığında gelişen okuma biçimleri arasında kaybolmuştur.
Karanlıkta kalan bu yazma biçimi ise Plath’in eserlerinin incelenmesinde Surça
Fanus’un merkeze alınması ile açığa çıkarılmaktadır. Plath’in organik yazma biçiminin
incelenmesi sadece eserlerine yeni bir bakış açısı getirmekle kalmayıp aynı zamanda
Plasth’in reddedilen politik söyleminin var olduğunun ortaya çıkarılması açısından da
önemlidir
Primary Language | en;tr |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | October 25, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 14 Issue: 2 |