Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, beraberinde yeni işletmecilik
ve girişimcilik yaklaşımlarını da getirmiştir. Bir başka ifade ile yaşanan bu değişimler,
teknolojinin sürekli ve hızlı gelişmesine ve iletişim ağlarına dayalı yenilikçi e-ticaret
kavramlarının ortaya çıkmasına neden olmuştur. İşletmecilik anlayışında yaşanan bu yenilikler,
doğal olarak e-girişimcilere de yansımıştır.
Bu çalışmada Türkiye’deki e-girişimcilik uygulamalarının ne ölçüde stratejik yürü-
tüldükleri araştırılmıştır. Araştırmada örnekleme yöntemi ile elde edilen veriler, e-anket
form aracılığı ile toplanmıştır
Primary Language | tr;en |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | October 25, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 14 Issue: 2 |